fbpx

RISE UP

Business image course

Webinar gratuit 20 iulie
Curs de imagine pentru afaceri antreprenoriale 
5 module care te ajută să îţi lansezi afacerea!
11 întâlniri | 22h de consultanță
Înscrie-te LA WEBINAR

Te regăsești într-unul dintre mesajele de mai jos?

“Am o idee de afacere şi nu ştiu cum să încep...”
“Am deja o afacere gata de lansare, dar nu am resursele să încep...”
“Mi-am lansat afacerea, dar nu ştiu să o promovez...”
“Nu am bugetul necesar să angajez o agenţie de comunicare...”
“Nu am încredere că pot reuşi, am nevoie de o agenţie sau de un consultant...”

Nu ești singur!

"Numărul start-up-urilor înfiinţate în România a crescut, în 2019, cu peste 20% faţă de anul anterior”, arată studiul EY din decembrie 2019

dar

Unul din două „start-up-uri românești este pe piață de mai puțin de 12 luni”, iar „aproximativ o treime din start-up-uri nu reușește să atingă al doilea an de activitate”, spune ediția 2019 a Barometrului Afacerilor de tip start-up din România, realizat de EY România

Cum poți evita eșecul?

Mediul online este din ce în ce mai aglomerat cu mesaje zgomotoase despre afaceri noi, lansări, vânzări. Oricât de strălucită este idea ta de business sau afacerea ta, oricât de bun este produsul tău, pentru a te diferenţia pe piaţă, pentru a te lansa corect către audienţa potrivită, ai nevoie să urmezi 5 paşi.

Citeste mai mult

Cei cinci pași de care ai nevoie sunt:

Pregătire înainte de lansare
Pentru a-ți poziţiona corect produsul şi serviciile, ai nevoie să ştii cine este competiţia ta, ce vinde, la ce preţ şi cum.
Brand bine definit
Dacă intenţia ta este ca afacerea ta să se facă remarcată uşor şi să fie memorabilă, ai nevoie de un brand clar definit, cu un mesaj concis, empatic şi persuasiv în acelaşi timp.
Plan integrat de marketing şi vânzări
Fără obiective clare de vânzări, marketing şi PR, campaniile de promovare nu aduc rezultate. Vei munci mai mult doar pentru că nu ştii în ce direcţie te îndrepţi.
Lansare
Trebuie să înveţi să îţi lansezi afacerea într-un mod prin care clienţii sunt inspiraţi să spună DA şi, mai mult, să devină ambasadorii afacerii tale şi clienţi fideli.
Mentenanţă
O greşelă pe care o fac multe afaceri este aceea că se relaxează după ce campania de lansare se termină. Cheia este să menţii ritmul de creştere, să introduci noi servicii şi produse şi să îţi ţii comunitatea activă, fidelă şi inspirată să cumpere în continuare.

Ceea ce ce lipseşte multor start-upuri cu idei extraordiare să reuşească este lipsa acestor 5 principii integrate.

Ştim asta pentru că lucrăm de 14 ani în industria de marketing şi PR, iar de 5 ani susţinem antreprenori din diferite domenii să îşi lanseze afacerile şi să îşi atingă obiectivele de business.

În urma acestei experienţe, am creat un proces în 5 etape, menit să susţină antreprenorii aflaţi la început de drum să își lanseze afacerile.

Urmează cei 5 pași din

RISE UP

Business Image Course

Curs de imagine pentru afaceri antreprenoriale

5 module care te ajută să îţi lansezi afacerea!

Înscrie-te acum!
5 PAȘI

Până la sfârşitul cursului vei putea să

Stabileşti oferta de servicii şi produse

Modul 1

Realizarea cercetării de piaţă, definirea produselor, ofertei şi preţurilor.

Creezi ADN-ul Brandului

Modul 2

Crearea ADN-ului Brandului şi a canalelor social media

Construiești strategia

Modul 3

Definirea strategiei de vânzări, marketing şi PR

Lansezi afacerea

Modul 4

Pregătirea strategiei de lansare 

Şi vei putea să menţii şi să creşti afacerea!

Modul 5

Creşterea comunităţii de clienţi. Cum creşti comunitatea de clienţi, cum menţii comunitatea activă, interesată, fidelă şi inspirată să continue să cumpere.

Cum se desfășoară cursul?

Online

5 module de curs, fiecare a două ore, live, pe platforma Zoom
6 întâlniri de lucru, fiecare a două ore, live, pe platforma Zoom
5 luni
2 întâlniri / lună
Înscrie-te acum!
Dacă afacerea ta are nevoie de sprijin mai rapid, intensiv
Contactează-ne!

Program

03 Iulie 2020
10 iulie 2020
20 iulie 2020
22 iulie 2020
5 august 2020
19 august 2020
2 septembrie 2020
16 septembrie
30 septembrie 2020
14 octombrie
28 octombrie 2020

03 Iulie 2020

Webinar gratuit

10 iulie 2020

Întâlnire de lucru

adauga in Google Calendar

20 iulie 2020

Webinar gratuit

22 iulie 2020

Curs crearea imaginii brandului și a instrumentelor de comunicare

5 august 2020

Întâlnire de lucru

19 august 2020

Curs stabilirea strategiei de vânzări, marketing şi PR

2 septembrie 2020

Întâlnire de lucru

16 septembrie

Curs pregătire lansare

30 septembrie 2020

Întâlnire de lucru

14 octombrie

Curs creşterea comunităţii de clienţi

28 octombrie 2020

Întâlnire de lucru

Înscrie-te acum!

Curs de imagine pentru afaceri antreprenoriale in 
5 module care te ajută să îţi lansezi afacerea!
11 întâlniri | 22h de consultanță
220 eur/h | Valoare 4.400 euro
Preț curs: 1100 euro + TVA
FLEXIBIL
5 plăți lunare, fiecare de
220 euro + TVA
5 module
2 întâlniri / lună
START: 19 iunie 2020

Afișez singurul rezultat

BEST
VALUE
1 singură plată, în avans, de
900 euro + TVA
5 module
2 întâlniri / lună
START: 19 iunie 2020

Afișez singurul rezultat

Înscrie-te acum!

Curs de imagine pentru afaceri antreprenoriale in 
5 module care te ajută să îţi lansezi afacerea!
11 întâlniri | 22h de consultanță
Preț curs: 1100 euro + TVA
FLEXIBIL
Plată / modul
220 euro + TVA
1 modul / lună
2 întâlniri

Afișez singurul rezultat

BEST
VALUE
1 singură plată, în avans, de
900 euro + TVA
Beneficiu 200 euro pentru plata în avans
5 module | 5 luni
2 întâlniri / lună

Afișez singurul rezultat

Întrebari frecvente

Cui se adresează cursul

Antreprenorilor care deţin o afacere la început de drum şi vor să îi îmbunătăţească imaginea şi să o promoveze mai bine
Antreprenorilor care sunt nevoiţi să îşi revitalizeze afacerea post pandemie
Persoanelor care acum au un job dar au în plan să îşi lanseze afacerea personală.

Cum se desfaşoară cursul?

Cursul Rise Up se desfășoară online, pe platforma zoom, timp de 5 luni pe parcursul a 5 module de curs şi 6 întâlniri de lucru (*Prima întâlnire este gratuită)

Ce învăţ în curs?

Construieşti imaginea afacerii tale, pas cu pas, susţinut de consultanţii agenţiei, nu doar înveţi o teorie.

Ce primesc dacă urmez cursul?

Aplici într-un mod practic în afacerea ta (sau ideea ta de afacere) etapele esenţiale în construirea sau revitalizarea imaginii unei afaceri, produs sau serviciu: cercetare de piaţă, definirea ofertei (produselor şi preţurilor), crearea imaginii brandului și a instrumentelor de comunicare, stabilirea strategiei de vânzări, marketing şi PR, pregătire lansare şi follow-up lansare.

Cursul este doar teoretic sau şi practic?

Fiecare modul constă într-o întâlnire în care sunt prezentate metodele şi principii recomandate, şi o a doua întâlnire care are forma unui grup de lucru, în care vei primi feedback din partea echipei Positive Communication la temele pe care le ai de implementat în etapa respectivă a cursului. În felul acesta, vei fi ghidat/ă să faci un progres real în fiecare etapă aplicând în proiectul tău bunele practici pe care ţi le prezentăm.

Nu am timp. De ce să fac un curs când pot lucra cu o agenţie?

Din experienţa noastră, atunci când sunt la început de drum, antreprenorii au idei extraordinare de business, dar nu au experienţa de branding, marketing şi PR pentru a-şi lansa corect afacerea încă de la început. Şi, de multe ori, bugetul necesar pentru a angaja o agenţie de comunicare nu este sustenabil în planul lor de afaceri. Cursul te susţine să îţi pregăteşti afacerea corect, folosind experienţa noastră profesională, cu o investiţie optimă pentru afacerea ta.

Am buget, pot lucra cu o agenţie. De ce sa fac acest curs?

Cursul te pregăteşte în acelaşi timp să îţi cunoşti mai bine domeniul şi afacerea, să poţi scrie un brief corect unei agenţii, să soliciţi corect materialel de promovare şi campaniile, şi să economiseşti timp pe care îl pierzi atunci când nu eşti focusat pe obiectivele corecte.

Pot găsi online multe cursuri şi resurse gratuite. De ce să fac acest un curs?

Ţi s-a întâmplat să ai mindset-ul potrivit, resurse şi instrumente online, dar să te pierzi atunci când trebuie să le implementezi efectiv? Cursul Rise Up oferă informaţiile necesare, deja folosite şi verificate de noi pe parcursul a 9 ani de lucru cu antreprenori şi, cel mai important, structura potrivită pentru implementarea lor, prin formarea unui grup de lucru care are acelaşi obiectiv şi motivaţie: lansarea afacerii la un termen bine definit.

Pot urma doar un modul?

Noi recomandam parcurgerea cursului în totalitate, pentru a aplica mai bine şi mai eficient metoda creată şi testată de noi. Poţi opta pentru plata lunară a modulelor, pentru a îţi fi mai uşor. Dacă în schimb ai o solicitare specială, te rog să ne contactezi pentru a găsi ceam mai bună soluţie pentru tine.

Află despre noi

Din 2011, susţinem antreprenori
să îşi lanseze şi să îşi crească afacerile

Positive Communication este o agenţie de comunicare și marketing, care foloseşte experienţa în branding, marketing, PR, social media şi talent relations, pentru a susţine antreprenori şi companii să îşi atingă obiectivele de business.  

Având o reţea foarte bine stabilită de parteneri, furnizori, colaboratori, media, influencers, oferim consultanţă afacerilor în diferite etape de dezvoltare, de la idee la extinderea internaţională.

Am lucrat cu unele din
cele mai frumoase branduri

și sprijinim

Ce spun clienții despre noi

  • Alina Sudriu

    fondator Grace Couture Cakes
    8 ani de colaborare
    Colaborarea cu Positive Comunication ne-a adus o imagine clară asupra propriului business, o bună pozitionare a brandului în piaţă si atingerea publicului ţintă rapid.

    Rezultatele colaborării au depăşit aşteptările noastre iniţiale, iar între noi s-a legat s-a legat o prietenie în aceşti 8 ani. 

    Gabriela este foarte creativă, cunoaşte foarte bine brandul şi este vizionară, aşează perfect cuvintele, Ludmila are o experienţă bogată alături de branduri mari, este practică şi organizată.
  • Mario Skouras şi Marina Aristotel

    fondatori AVRA Aesthetic Institute
    3 ani de colaborare
    Profesionalismul Ludmilei și al Gabrielei ne-a condus la luarea unor decizii corecte despre obiectivele afacerii noastre, dar și despre modul corect de a le realiza. 

    Ne-au ajutat cu strategii de PR și marketing, dar ceea ce este mai important este că au încercat să privească afacerea ca și cum ar fi a lor și să propună idei și soluții care să le depășească „fișele de job”. Ne-au sfătuit cu privire la aspecte legate de prețuri, oferte, şi au realizat cercetări corecte de piață care au dus la alegerea echipamentului de bază al institutului nostru și multe altele. De asemenea, de la început a fost evident că trebuie să construim o bază solidă de clienți. Prin colaborarea cu Positive Communication, am putut crea strategia și modalitatea pentru a ajunge la clienţi rapid, şi de a-i fideliza. 

    Le recomand din toată inima pe Ludmila și Gabriela ca fiind profesioniști de excepție. Focusul lor, energia și proactivitatea se potrivesc perfect cu fiecare afacere și, mai ales, start-up-urilor.
  • Bogdan Boeru

    Fondator TNT Brothers
    9 ani de colaborare
    Atunci când am lansat centrul de paraşutism acum 9 ani, nu exista piaţă pentru acest sport. Pentru noi a fost important să plecăm pe drumul corect de la început, cu un specialist în imagine care să ne susţină să creăm cerere şi un brand solid.

    Colaborarea cu Ludmila şi Gabriela Tones/Positive Comunication ne-a ajutat să dezvoltăm activitatea de paraşutism prin educarea pieţei despre sportul nostru – paraşutism, şi atragerea unui număr cât mai mare de membri în comunitatea TNT Brothers care să practice acest sport.
    Le recomand pentru profesionalism, perseverenţă, rezultate obţinute prin muncă şi pasiune.

    Experienţa lor acumulată cu brandurile internaţionale au transformat-o într-un set de valori şi principii pus la dispoziţia companiilor locale, aflate la început de drum.

Leadership

Ludmila Tones

Managing Partner

15 ani experiență în gestionarea crizelor de imagine, comunicare corporate și de brand, evenimente, în domenii precum: Imobiliare, FMCG, Automoto, Energie, Aero, Fuziuni și Achiziții.

Timp de 9 ani, în cadrul McCann PR, din poziţia de Account Director, Ludmila a fost implicată în gestionarea imaginii unor companii multinaţionale precum Coca-Cola România, McDonald’s România etc.

De 5 ani, Ludmila este Managing Partner Positive Communication şi oferă consultanţă integrată de marketing şi PR antreprenorilor şi afacerilor antreprenoriale.

Am nevoie de sprijin pentru afacerea mea

MĂ ÎNSCRIU LA curs

Am nevoie de mai multe informații

+40730 044 468Contactează-ne!
Copyright © 2020 Positive Communication. All rights reserved
PresaArticole
cross